"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Қарабұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Карабулак отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023 жылғы арналған «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Қарабұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметі туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы туралы қорытынды

05.04.2024

1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2024 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

 2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Қарабұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ сайтында http://karabulak.edu.kz/news/open/id-5478804

3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2024 жылғы    13 ақпанда  «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Қарабұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ сайтында http://karabulak.edu.kz/news/open/id-5247908 ақпаратты орналастыру.

 4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі:  «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Қарабұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ  көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

Просмотров: 8310


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст